Skip to content
Service DJI

Сервиз DJI

Ако изпращате дрон за ремонт от чужбина с морски транспорт, моля, не изпращайте батерията на дрона. Имаме затруднения с тяхното връщане поради куриерски ограничения. Сервиз DJI

Моля, попълнете формуляра по-долу с възможно най-много информация относно вашето искане или нуждата от услуга, което ще ни помогне да открием и скритите проблеми. Ще отговорим възможно най-скоро.

Попълнете формуляра, за да проверите наличността на услугите за диагностика на стойност 20 евро и безплатен транспорт на стойност 10 евро.

Форма за сервизен ремонт на DJI

Нашият телефонен номер е:

WhatsApp

Работно време: 09:00 – 19:00

Email: support@дрондоктор.bg

Благодарим ви за доверието и ще направим всичко възможно, за да решим проблема ви възможно най-скоро. Не се колебайте да ни задавате въпроси относно дрона или ремонта.

Поздравяваме ви за избора на дрона DJI, тъй като те са изключително надеждни и модерни. Ако не бяха инцидентите по време на полет, почти нямаше да има нужда от сервиз за тях.

Куриерските услуги обикновено отнемат един работен ден, много рядко времето за доставка се удължава до 2-3 работни дни. Извиняваме се за това, но не зависи от нас. Дроните могат да се изпращат и в събота за спешни случаи. Обикновено работим с куриери като Fan Courier и Sameday и сме доставили хиляди пратки с тях без проблеми, без повреди и т.н. Добре е да имате пратката готова за изпращане, за да протече всичко по-лесно. Дронът може да се изпрати в оригиналната опаковка за добра защита по време на транспорта. Ако получите повреден пакет, е много важно да обсъдите това с куриера на място, за да съставите протокол за щетата на пакета, така че да можем да възстановим загубата.